Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/11/22 13:35] dsw_bzacharewicz |
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/12/02 14:04] dsw_bzacharewicz |
||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Obrony doktoratów ====== | ====== Obrony doktoratów ====== | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Elżbieta Makowska-Ciesielska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | |||
+ | Tytuł rozprawy: Konteksty i procesy uczenia się dorosłych użytkowników nowych technologii | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:pracadoktorska_emakowska_wersjaostateczna.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak | ||
+ | |||
+ | dr hab. Witold Jakubowski, prof. UWr | ||
+ | |||
+ | dr hab. Zofia Szarota, prof. AWSB | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Danuta Calińska-Rogala=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Zawód, kwalifikacje, umiejętności – dylematy kształcenia zawodowego branży hotelarskiej | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_d._calinska.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Bożena Wojtasik, prof. PSW {{ :dsw:recenzja_-_prof._b._wojtasik.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Daniel Puciato, prof. AWF {{ :dsw:recenzja_-_prof._d._puciato.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_d._calinska-rogala.pdf |Zawiadomienie o obroni }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Haishen Yu=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Strategies for student autonomy in teaching and learning English as a foreign language in Poland and China. Comparative studies | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_h._yu.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak | ||
+ | |||
+ | Promotor pomocnicza: | ||
+ | |||
+ | dr Barbara Muszyńska | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Anna Babicka-Wirkus, prof. AP {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._babicka-wirkus.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Agnieszka Szplit, prof. UJK {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._szplit.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_h._yu.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Marcelina Turbak=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Korporacja jako metafora społeczeństwa. Strategie instytucjonalne i podmiotowe taktyki uczenia się emancypacji | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_m._turbak.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Tomasz Szkudlarek | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Danuta Uryga, prof. APS (Akademia Pedagogiki Specjalnej) {{ :dsw:recenzje_-_prof._d._uryga.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Martyna Pryszmont (Uniwersytet Wrocławski) {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._pryszmont.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawidomienie_-_m._trubak.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
--- | --- | ||
Linia 167: | Linia 258: | ||
dr hab. Piotr Długosz, prof. UP {{ :dsw:reenzja_-_prof._p._dlugosz.pdf |zobacz recenzję}} | dr hab. Piotr Długosz, prof. UP {{ :dsw:reenzja_-_prof._p._dlugosz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
- | Zawiadomienie o obronie | + | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_k._klimkiewicz.pdf |zawiadomienie o obronie}} |
--- | --- |