Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/07/18 16:14] dsw_bzacharewicz |
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/10/07 09:50] dsw_molszewska |
||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Obrony doktoratów ====== | ====== Obrony doktoratów ====== | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Karina Sikora-Wojtarowicz=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Uwarunkowania szkolnej edukacji dla bezpieczeństwa. Oczekiwania, możliwości i ograniczenia procesu doskonalenia | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_-_mgr_k._sikora-wojtarowicz.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | Prof. dr hab. Piotr Mickiewicz | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | dr hab. Wojciech Horyń, prof. AWL | ||
+ | |||
+ | dr hab. Andrzej Pieczywok, prof. UKW {{:dsw:recenzja_-_prof._a._pieczywok.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Wojciech Skrzydlewski prof. UAM | ||
+ | |||
+ | Zawiadomienie o obronie | ||
--- | --- | ||
- | ===Mgr Doroata Duda=== | + | |
+ | ===mgr Marta Gontarska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Social learning for critical global citizenship. An ethnographic research of selected social movements in Poland | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_-_m._gontarska.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. Paula Guimarães, University of Lisbon | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. Fergal Finnegan, Maynooth University {{ :dsw:recenzja_-_prof._fergal_finnegan.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Danuta Uryga, prof. APS {{ :dsw:recenzja_-_prof._d._uryga.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | prof. Maria N. Gravani (Open University of Cyprus) {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._gravani.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | Zawiadomienie o obronie | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Joanna Panciuchin=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Education, hegemony, and inequality. The case of socio-educational programs for romanian roma community in Wrocław | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:rozprawa_doktorska_-_mgr_joanna_panciuchin.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_doktoratu_w_jezyku_angielskim_-_joanna_panciuchin.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | doc. mgr. Miroslav Dopita, Ph.D. | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Mendel {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._mendel.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Astrid Męczkowska-Christiansen, prof. AMW {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._meczkowska-christiansen.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Rafał Włodarczyk, prof. UWr {{ :dsw:recenzja_-_prof._r._wlodarczyk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | Zawiadomienie o obronie | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Agnieszka Licznerska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Language Games with the Other in an Inclusive/Special classroom | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_a._licznerska.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. Sébastien Pesce, Université d'Orléans | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Leszek Koczanowicz (SWPS) {{ :dsw:recenzja_-_prof._l._koczanowicz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Marcin Wlazło, prof. US {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._wlazlo.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_a._licznerska.pdf |zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Urszula Kłobuszewska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Negotiating Hegemony and Empowerment: Teaching English as a Foreign Language and Critical Global Engagement | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:phd_klobuszewska_negotiating_hegemony_and_empowerment2022.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Kopromotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | prof. Hana Cervinkova, Maynooth University | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak {{ :dsw:recenzja_uk-_prof._m._czerepaniak-walczak.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | prof. dr hab. Michał Buchowski {{ :dsw:recenzja_uk_-_prof._m._buchowski.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Agnieszka Szplit, prof. UJK {{ :dsw:recenzja_uk-_prof._a._szplit.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_-_u._klobuszewska.pdf |zawiadomienie na obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Agnieszka Paczkowska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Uczenie się z życia. Studium doświadczeń zawodowych i rodzinnych menedżerek czasów polskiej transformacji | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_a.paczkowska.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | Streszczenie rozprawy doktorskiej | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Lucyna Kopciewicz {{:dsw:recenzja_-_prof._l._kopciewicz._paczkowska.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Martyna Pryszmont, prof. UWr {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._pryszmont_19.09.22.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Joanna Ostrouch-Kamińska, prof. UWM {{ :dsw:recenzja_j.ostrouch-kaminska.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | Zawiadomienie o obronie | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===Mgr Dorota Duda=== | ||
**Tytuł rozprawy:** | **Tytuł rozprawy:** | ||
Klasy społeczne w edukacji wczesnoszkolnej. (Nie)świadomość klasowości i jej konsekwencje dla prywatnych teorii pedagogicznych nauczycielek | Klasy społeczne w edukacji wczesnoszkolnej. (Nie)świadomość klasowości i jej konsekwencje dla prywatnych teorii pedagogicznych nauczycielek | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:rozprawa_doktorska_-_mgr_dorota_duda.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
{{ :dsw:summary_dorota_duda.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | {{ :dsw:summary_dorota_duda.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
Linia 16: | Linia 163: | ||
dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UWM {{ :dsw:recenzja_-_prof._h._kedzierska.pdf |zobacz recenzję}} | dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UWM {{ :dsw:recenzja_-_prof._h._kedzierska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_d._duda.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
--- | --- | ||
===Mgr Joanna Zborowska=== | ===Mgr Joanna Zborowska=== |