Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja | ||
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/07/12 17:44] dsw_bzacharewicz |
dsw:rozprawy-doktorskie [2022/12/19 11:23] dsw_bzacharewicz |
||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Obrony doktoratów ====== | ====== Obrony doktoratów ====== | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Milan Gross=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Profesní dráha začínajícího ředitele školy poskytující povinné vzdělávání | ||
+ | (Ścieżka zawodowa początkującego dyrektora szkoły realizującej kształcenie obowiązkowe) | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_m._gross_pl_en_20.11.2022.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | doc. Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D. | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | Prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_grossa-_prof._h._grecmanova.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | doc. PaeDr. Miroslav Kopecký, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_grossa-_prof_m._kopecky.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_m._gross.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Małgorzata Tomczyk=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | |||
+ | Język nauczycieli - lingwistyczna architektura lekcji | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_m._tomczyk.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Tomasz Zarębski, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Promotor pomocnicza: | ||
+ | |||
+ | dr Karolina Reinhard | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Rafał Godoń, prof. UW {{ :dsw:recenzja_-_prof._r._godon.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Rafał Włodarczyk, prof. UWr {{ :dsw:dsw_2022_recenzja_doktoratu_mgr_malgorzaty_tomczyk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_o_obronie_-_m._tomczyk.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Stanisław Francuz=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | |||
+ | Znaczenie turystyki dla inkluzji osób z niepełnosprawnością. Badanie w działaniu | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_s._francuz.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, prof. UZ {{ :dsw:recenzja_francuz_-_prof._z._janiszewska-niescioruk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Mariusz Sołtysik, prof. AWF {{ :dsw:recenzja-_prof._m._soltysik.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_o_obronie_-_s._francuz.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Elżbieta Makowska-Ciesielska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | |||
+ | Tytuł rozprawy: Konteksty i procesy uczenia się dorosłych użytkowników nowych technologii | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:pracadoktorska_emakowska_wersjaostateczna.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._czerepaniak-walczak.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Witold Jakubowski, prof. UWr {{ :dsw:recenzja_-_prof._w._jakubowski.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Zofia Szarota, prof. AWSB | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Danuta Calińska-Rogala=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Zawód, kwalifikacje, umiejętności – dylematy kształcenia zawodowego branży hotelarskiej | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_d._calinska.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Bożena Wojtasik, prof. PSW {{ :dsw:recenzja_-_prof._b._wojtasik.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Daniel Puciato, prof. AWF {{ :dsw:recenzja_-_prof._d._puciato.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_d._calinska-rogala.pdf |Zawiadomienie o obronie }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Haishen Yu=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Strategies for student autonomy in teaching and learning English as a foreign language in Poland and China. Comparative studies | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_h._yu.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak | ||
+ | |||
+ | Promotor pomocnicza: | ||
+ | |||
+ | dr Barbara Muszyńska | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Anna Babicka-Wirkus, prof. AP {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._babicka-wirkus.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Agnieszka Szplit, prof. UJK {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._szplit.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_h._yu.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Marcelina Turbak=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Korporacja jako metafora społeczeństwa. Strategie instytucjonalne i podmiotowe taktyki uczenia się emancypacji | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_m._turbak.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Tomasz Szkudlarek | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Danuta Uryga, prof. APS (Akademia Pedagogiki Specjalnej) {{ :dsw:recenzje_-_prof._d._uryga.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Martyna Pryszmont (Uniwersytet Wrocławski) {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._pryszmont.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawidomienie_-_m._trubak.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Mirosław Mielczarek=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Przygotowanie nieletnich opuszczających młodzieżowe ośrodki wychowawcze do samodzielnego życia | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_m._mileczarek.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | | ||
+ | dr hab. Daniel Kukla, prof. UJD | ||
+ | |||
+ | Promotor pomocnicza: | ||
+ | |||
+ | dr Elena Karpuszenko | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Agnieszka Lewicka-Zelent, prof. UMCS {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._lewicka-zelent.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Adam Solak, prof. APS {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._solak.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_-_m._mielczarek.pdf | Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Ivana Chramostová=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Vztah digitální gramotností k výsledkům učení žáků 2. stupně základní školy | ||
+ | v České republice | ||
+ | (Związek umiejętności cyfrowych z efektami kształcenia uczniów drugiego stopnia szkół podstawowych w Republice Czeskiej) | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_chramstova.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | | ||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. PhDr. Josef Malach, CSc. | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | prof. Ing. Milan Turčáni, CSc.{{ :dsw:recenzja_-_prof._m._turcani.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | doc. PhDr. René Szotkowski, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_-_prof._r._szotkowski.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_i._chramostova.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===dr Małgorzata Kucharska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Program edukacyjny „Płomyka” w latach 1917 - 1939 | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_doktoratu_-_m._kucharska.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | | ||
+ | dr hab. Jerzy Kochanowicz, prof. AWSB | ||
+ | |||
+ | Promotor Pomocniczy: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Joanna Falkowska, prof. UMK | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Beata Topij-Stempińska, prof. AIK {{ :dsw:recenzja_-_prof._b._topij-stempinska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Joanna Król, prof. US {{ :dsw:recenzja_-_prof._j._krol.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_m._kucharska.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Eva Nyklová=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Pedagogické přístupy učitelů a asistentů pedagoga ve vzdělávání romských žáků základních škol v Moravskoslezském kraji | ||
+ | (Podejścia pedagogiczne nauczycieli i asystentów pedagogicznych w kształceniu uczniów romskich szkół podstawowych w Regionie Morawsko-Śląskim) | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_pl.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D. | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._bartonova.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | doc. PaedDr. Eva Šotolová, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_-_prof._e._sotolova.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_e._nyklova.pdf|Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Anna Abramczyk=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Zusammenhang zwischen der Kompetenzentwicklung und der Einbeziehung einer bestimmten Strategie in die pädagogische Praxis am Beispiel des kooperativen Lernens | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:doktorat_-_a._abramczyk.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_abramczyk-_j._polski.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej }} | ||
+ | |||
+ | Promotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. dr Susanne Jurkowski (Universität Erfurt) | ||
+ | |||
+ | Recenzenci: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Bogusław Śliwerski {{ :dsw:recenzja_-_prof._b._sliwerski_abramczyk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Jerzy Kochanowicz, prof. AWSB {{ :dsw:recenzja_-_prof._j._kochanowicz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Inetta Nowosad, prof. UZ {{ :dsw:recenzja_-_prof._i._nowosad.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Zawiadomienie o obronie: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===mgr Antoni Kalka=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Działalność społeczno-wychowawcza Marii Karłowskiej w latach 1892-1935 | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_a._kalka.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej }} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Jerzy Kochanowicz, prof. AWSB | ||
+ | |||
+ | **Promotor pomocniczy**: | ||
+ | |||
+ | dr Małgorzata Kucharska | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Władysława Szulakiewicz (AIK) {{ :dsw:recenzja_-_prof._w._szulakiewicz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Wiesław Partyka (KUL) {{ :dsw:recenzja_-_prof._w._partyka.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_a._kalka.pdf |zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Karolina Klimkiewicz=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**:Podejmowanie decyzji edukacyjnych i zawodowych w społeczeństwie ryzyka | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_-_k._klimkiewicz_.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_k._klimkiewicz_pl.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Alicja Korzeniecka-Bondar, prof. UwB {{ :dsw:receznja_-_prof._a._korzeniecka-bondar.pdf |zobacz recencję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Małgorzata Rosalska, prof. UAM {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._rosalska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Piotr Długosz, prof. UP {{ :dsw:reenzja_-_prof._p._dlugosz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_k._klimkiewicz.pdf |zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Jana Motykova=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Vzdělanostní aspirace mladých lidí vychovávaných v dětských domovech v České republice na prahu sekundárního a terciárního vzdělávání. | ||
+ | Aspiracje edukacyjne w zakresie wykształcenia wyższego wychowanków domów dziecka w Republice Czeskiej. | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie.pdf |streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Bogusław Śliwerski | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. PhDr. Alena Vališová, CSc. {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._valisova.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D. {{ :dsw:recenzja_-_prof._h._grecmanova.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_-_obrona_mgr_j._motykova.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Karina Sikora-Wojtarowicz=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: Uwarunkowania szkolnej edukacji dla bezpieczeństwa. Oczekiwania, możliwości i ograniczenia procesu doskonalenia | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_-_mgr_k._sikora-wojtarowicz.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | Prof. dr hab. Piotr Mickiewicz | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | dr hab. Wojciech Horyń, prof. AWL {{:dsw:recenzja_-_prof._w._horyn.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Andrzej Pieczywok, prof. UKW {{:dsw:recenzja_-_prof._a._pieczywok.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Wojciech Skrzydlewski prof. UAM {{ :dsw:recenzja_-_prof._w._skrzydlewski.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_k._sikora-wojtarowicz.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Marta Gontarska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Social learning for critical global citizenship. An ethnographic research of selected social movements in Poland | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_-_m._gontarska.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. Paula Guimarães, University of Lisbon | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. Fergal Finnegan, Maynooth University {{ :dsw:recenzja_-_prof._fergal_finnegan.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Danuta Uryga, prof. APS {{ :dsw:recenzja_-_prof._d._uryga.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | prof. Maria N. Gravani (Open University of Cyprus) {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._gravani.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_m._gontarska.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Joanna Panciuchin=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Education, hegemony, and inequality. The case of socio-educational programs for romanian roma community in Wrocław | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:rozprawa_doktorska_-_mgr_joanna_panciuchin.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_doktoratu_w_jezyku_angielskim_-_joanna_panciuchin.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskiej}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | doc. mgr. Miroslav Dopita, Ph.D. | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Maria Mendel {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._mendel.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Astrid Męczkowska-Christiansen, prof. AMW {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._meczkowska-christiansen.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Rafał Włodarczyk, prof. UWr {{ :dsw:recenzja_-_prof._r._wlodarczyk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_oborna_-_mgr_j._panciuchin.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Agnieszka Licznerska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Language Games with the Other in an Inclusive/Special classroom | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:streszczenie_-_a._licznerska.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Kopromotor w przewodzie doktorskim: | ||
+ | |||
+ | prof. Sébastien Pesce, Université d'Orléans | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Leszek Koczanowicz (SWPS) {{ :dsw:recenzja_-_prof._l._koczanowicz.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Marcin Wlazło, prof. US {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._wlazlo.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_a._licznerska.pdf |zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | --- | ||
+ | |||
+ | ===mgr Urszula Kłobuszewska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Negotiating Hegemony and Empowerment: Teaching English as a Foreign Language and Critical Global Engagement | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:phd_klobuszewska_negotiating_hegemony_and_empowerment2022.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | |||
+ | dr hab. Lotar Rasiński, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Kopromotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | | ||
+ | prof. Hana Cervinkova, Maynooth University | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | | ||
+ | prof. dr hab. Maria Czerepaniak-Walczak {{ :dsw:recenzja_uk-_prof._m._czerepaniak-walczak.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | prof. dr hab. Michał Buchowski {{ :dsw:recenzja_uk_-_prof._m._buchowski.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Agnieszka Szplit, prof. UJK {{ :dsw:recenzja_uk-_prof._a._szplit.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_-_u._klobuszewska.pdf |zawiadomienie na obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===mgr Agnieszka Paczkowska=== | ||
+ | |||
+ | **Tytuł rozprawy**: | ||
+ | Uczenie się z życia. Studium doświadczeń zawodowych i rodzinnych menedżerek czasów polskiej transformacji | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:praca_doktorska_a.paczkowska.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | |||
+ | Streszczenie rozprawy doktorskiej | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | | ||
+ | dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | |||
+ | prof. dr hab. Lucyna Kopciewicz {{:dsw:recenzja_-_prof._l._kopciewicz._paczkowska.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Martyna Pryszmont, prof. UWr {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._pryszmont_19.09.22.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Joanna Ostrouch-Kamińska, prof. UWM {{ :dsw:recenzja_j.ostrouch-kaminska.pdf|zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_a._paczkowska.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===Mgr Dorota Duda=== | ||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Klasy społeczne w edukacji wczesnoszkolnej. (Nie)świadomość klasowości i jej konsekwencje dla prywatnych teorii pedagogicznych nauczycielek | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:rozprawa_doktorska_-_mgr_dorota_duda.pdf |Rozprawa doktorska}} | ||
+ | {{ :dsw:summary_dorota_duda.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | dr hab. Jolanta Zwiernik, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska {{ :dsw:recenzja_-_prof._d._klus-stanska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Astrid Męczkowska-Christiansen, prof. AMW {{ :dsw:recenzja_-_prof._a._meczkowska-christiansen.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | dr hab. Hanna Kędzierska, prof. UWM {{ :dsw:recenzja_-_prof._h._kedzierska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_mgr_d._duda.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | --- | ||
+ | ===Mgr Joanna Zborowska=== | ||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Postępowanie terapeutyczne a patomechanizm neuronów lustrzanych w autystycznym spektrum | ||
+ | {{ :dsw:streszczenie.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | dr hab. Piotr Mikiewicz, prof. DSW | ||
+ | |||
+ | Promotor pomocniczy: | ||
+ | dr Tomasz Komendziński | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. dr hab. Marzenna Zaorska {{ :dsw:recenzja_-_prof._m._zaorska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | dr hab. Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, prof. UZ {{ :dsw:recenzja_-_prof._z._janiszewska-niescioruk.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_j._zborowska.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
+ | --- | ||
+ | ===Mgr Małgorzata Ciesielska=== | ||
+ | **Tytuł rozprawy:** | ||
+ | Obciążenia poznawcze w procesach uczenia się. Analiza podręczników szkolnych | ||
+ | {{ :dsw:streszczenie_w_j.angielskim_m.ciesielska.pdf |Streszczenie rozprawy doktorskie}} | ||
+ | |||
+ | **Promotor w przewodzie doktorskim**: | ||
+ | dr hab. Remigiusz Szczepanowski, prof. PWr | ||
+ | |||
+ | **Recenzenci**: | ||
+ | prof. dr hab. Dorota Klus-Stańska {{ :dsw:recnenzja_-_prof._d._klus-stanska.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | prof. dr hab. Stanisław Dylak {{ :dsw:recenzja_-_prof._s._dylak.pdf |zobacz recenzję}} | ||
+ | |||
+ | {{ :dsw:zawiadomienie_obrona_-_m._ciesielska.pdf |Zawiadomienie o obronie}} | ||
+ | |||
--- | --- | ||
===Mgr Libor Lopušan=== | ===Mgr Libor Lopušan=== |