Narzędzia użytkownika


Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
torun [2014/06/27 10:00]
to_bkluba
torun [2023/04/20 09:33] (aktualna)
teba_akrakowski
Linia 1: Linia 1:
-====== Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ======+===== WERSJA ARCHIWALNA BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ WSB W TORUNIU. OD DNIA 21.12.2022 R. BIP WSB W TORUNIU ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM: https://​bip.torun.merito.pl ​=====
  
-//**Wyższa Szkoła Bankowa to pierwsza w Toruniu niepubliczna uczelnia biznesowa**.//​+---
  
-//Od 1998 roku kształcimy studentów na kierunkach o charakterze ekonomicznym,​ gospodarczym i finansowymKilkunastoletni dorobek to świadectwo nie tylko stabilnej pozycji, ale profesjonalnej kadry oraz wypracowanych metod dydaktycznych. +=====Informacje o Uczelni===== 
-Aby przetrwać w warunkach gwałtownie zmieniającego się środowiska biznesowego, ​Wyższa Szkoła Bankowa ​przygotowała wraz z amerykańskim partnerem ​ Franklin University program **Master of Business Administration.**//+Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu jest niepubliczną Uczelnią zawodową powstałą z inicjatywy Towarzystwa Edukacji Bankowej na mocy decyzji Ministra Edukacji Narodowej nr DNS-1-0145-125/RO/98 z dnia 4 lipca 1998 roku. Wpisana została do rejestru niepaństwowych uczelni zawodowych w dniu 27 sierpnia 1998 roku pod pozycją nr 7 na mocy decyzji nr DNS-1-0145-200/​RO/​98. Obecnie ​Wyższa Szkoła Bankowa ​w Toruniu jest uczelnią niepubliczną,​ wpisaną do ewidencji uczelni niepublicznych pod liczbą porządkową ,,148”
  
-**Co nas wyróżnia:**+Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu prowadzi kształcenie na Wydziale Finansów i Zarządzania w Toruniu, na Wydziale Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy oraz na Wydziale Studiów Stosowanych w Łodzi.
  
 +
 +=====Władze Uczelni=====
 +
 +  * Rektor, prof. dr hab. Marek Jacek Stankiewicz,​ od 2014  ​
 +  * Kanclerz, dr Anna Kocikowska, od 2011
 +
 +**Wydział Finansów i Zarządzania w Toruniu**
 +
 +  * Wicekanclerz,​ dr Jacek Wójcik, od 2014
 +  * Dziekan, dr Magdalena Nowak-Paralusz,​ od 2022
 +  * Prodziekan, dr Ewa Jankowska, od 2022
 +  * Prodziekan, dr Łukasz Reszczyński,​ od 2020
 +  * Prodziekan, dr Mirosław Zientarski, od 2021
 +
 +**Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy**
 +
 +  * Wicekanclerz,​ Violetta Bartoszuk, od 2021
 +  * Dziekan, dr hab. Ilona Walkowska, od 2022
 +  * Prodziekan, dr Magdalena Kucińska-Głogowska,​ od 2022
 +  * Prodziekan, dr Beata Małkowska, od 2021
    
-  ​     **biznesowo sprofilowana oferta kierunków** studiów ​(Zarządzanie, Finanse i Rachunkowość) uzupełniona o praktyczne kierunki o dużym potencjale rynkowym (Turystykę i RekreacjęBezpieczeństwo Wewnętrzne);​ + 
-  *     ​**oferta dostosowana do potrzeb** związanych ​rozwojem kompetencji zawodowych na każdym etapie kariery ​ramach kształcenia ustawicznego (lifelong learning)a co za tym idzie – rozwój oferty studiów I stopniaII stopniastudiów podyplomowych;​ +**Wydział Studiów Stosowanych w Łodzi** 
-  *     ​**praktyczny charakter studiów** – podstawą nauki w uczelni biznesu jest umiejętnedynamiczne łączenie teorii ​praktyki, dlatego do uczestnictwa ​projektowaniu programów ​studiów ​zapraszani są przedsiębiorcya w procesie kształcenia wykorzystywane są innowacyjne technologie ​praktyczne formy zaliczeń i egzaminów; + 
-  *     ​**wsparcie przedstawicieli świata biznesu** i ich obecność na zajęciachwykładach gościnnych i targach pracy; +  ​Wicekanclerz,​ Izabela Lewandowska,​ od 2021 
-  *     ​**wprowadzenie do programu studiów zajęć i form kształcenia ukierunkowanych na rozwój umiejętności planowania kariery zawodowej,** komunikacji interpersonalnejidentyfikacji i analizy danychkoordynacji projektów oraz krytycznego ​kreatywnego myślenia; +  * Dziekan, dr Andrzej Marjański, od 2022 
-  *    ** możliwość wymiany doświadczeń** pozwalająca na uzupełnienie treści zajęć praktyczne przykłady nawiązujące do realnych wyzwań, które studenci napotykają w swojej pracy zawodowej;​ + 
-  *     ​**tworzenie platformy ​do nawiązywania sieci relacji zawodowych** pomiędzy studentamiktóre dają możliwość ​wymiany ​informacji na temat ofert pracy i sposobów ​podnoszenia kwalifikacji;​ + 
-  *     **bogata oferta działań dodatkowych** wspierających studentów i absolwentów w zakresie wejścia ​na rynek pracy i funkcjonowania na nimpośrednictwo pracydoradztwo zawodowe, oferty stażu oraz praktyk krajowych i zagranicznycha także specjalistyczne szkolenia+=====Uprawnienia do prowadzenia ​studiów===== 
-  *     **praktyczne i profesjonalne podejście do obsługi administracyjnej studentów**zaczerpnięte z rozwiązań biznesowychze szczególnym uwzględnieniem rozwoju form internetowych+ 
-  *     ​**uznanie studenta i jego potrzeb ​za punkt wyjścia do kształtowania oferty**, programów studiów i sposobu obsługi, co przejawia ​się w otwartości ​na opinie studentów dotyczące uczelni oraz w ciągłym monitorowaniu losów absolwentów.+**Wydział Finansów i Zarządzania w Toruniu** 
 + 
 +__studia pierwszego stopnia__ 
 +  * Bezpieczeństwo wewnętrznedecyzja nr MNiSW-DNS-WUN-6022-22585-3/​IŻ/​12 z dnia 2012-08-13 
 +  * Design w biznesie, decyzja nr DSW.ZNU.6022.12.2015.2.SK z dnia 2015-04-09 
 +  * Finanse i rachunkowość, decyzja nr DSW-3-4003-965/​WB/​03 z dnia 2003-09-12 
 +  * Informatyka w biznesie, decyzja nr DSW.ZNU.6022.129.2015.SW.3 z dnia 2015-08-05 
 +  * Inżynieria Zarządzaniadecyzja nr MNiSW-DKN.ZNU.6022.112.4.2013.AN z dnia 2013-05-20 
 +  * Logistyka, decyzja nr DSW.WNN.5014.67.2019.AM.3 z dnia 2019-05-28 
 +  ​Pedagogika, decyzja nr DSW.ZNU.6022.126.2014.2.IZ z dnia 2014-06-27 
 +  ​Pedagogika, decyzja nr DSW-WNN.8014.16.2021.4.SG z dnia 2021-06-01 
 +  ​Prawo w biznesie, decyzja nr DKN.ZNU.6022.65.2013.3.IZ z dnia 2013-05-24 
 +  ​Psychologia w biznesie, decyzja nr DKN.ZNU.6022.64.2013.3.IZ z dnia 2013-06-12 
 +  * Turystyka i rekreacja, decyzja nr MNiSW-DSW-WUN-6022-4546-2/​PP/​09 z dnia 2009-12-16 
 +  * Zarządzanie, decyzja nr DSW-3-4041-538/​WB/​03 ​dnia 2003-09-12 
 + 
 +__studia drugiego stopnia__ 
 +  * Finanse i rachunkowość,​ decyzja nr DSW-3-EKo-4003-9/​06 z dnia 2006-04-27 
 +  * Informatyka ​biznesiedecyzja nr DSW.WNN.6022.128.3.2018.AN z dnia 2018-09-28 
 +  * Inżynieria zarządzaniadecyzja nr ZNN.6022.63.5.2018.3.IZ z dnia 2018-06-21 
 +  * Logistykadecyzja nr DSW.WNN.5014.67.2019.AM.3 z dnia 2019-05-28 
 +  * Menedżersko-prawny,​ decyzja nr DSW.ZNU.6022.127.3.2014.AN z dnia 2014-07-29 
 +  ​Pedagogika, decyzja nr DSW.WNN.6022.52.2017.4.MG z dnia 2017-07-28 
 +  ​Pedagogika, decyzja nr DSW-WNN.8014.85.2021.3.SG z dnia 2021-07-06 
 +  ​Turystyka, decyzja nr DSW.WNN.5014.144.2019.KT.3 z dnia 2019-07-03 
 + 
 +__jednolite studia magisterskie__ 
 +  ​Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolnana podstawie § 39a rozporządzenia Ministra Nauki Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. sprawie ​studiów ​(Dz. U. poz. 1861 oraz z 2019 r. poz. 787) 
 +  * Psychologiadecyzja nr DSW.WNN.5014.145.2020.3.MU z dnia 2020-06-01 
 + 
 +**Wydział Finansów ​Zarządzania w Bydgoszczy** 
 + 
 +__studia pierwszego stopnia__ 
 +  * Administracja,​ decyzja nr DSW-3-02-4003-284/​08 z dnia 2008-06-17 
 +  ​Bezpieczeństwo wewnętrzne,​ decyzja nr MNiSW-DKN.ZNU.6022.134.3.2013.AN z dnia 2013-07-15 
 +  ​Design w biznesie, decyzja nr DSW.WNN.5014.84.2019.KT.4 z dnia 2019-07-11 
 +  ​Finanse ​rachunkowość, decyzja nr DSW-2-01-4001-72-06 z dnia 2007-02-02 
 +  * Informatyka w biznesie, decyzja nr DSW.WNN.5014.122.2019.KT.4 z dnia 2019-07-11 
 +  ​Inżynieria Zarządzania,​ decyzja nr MNiSW-DKN.ZNU.6022.112.3.2013.AN z dnia 2013-05-20 
 +  ​Logistykadecyzja nr MNiSW-DNS-WUN-6022-1815-4/​PP/​09 z dnia 2009-07-13 
 +  ​Pedagogika, decyzja nr DSW.ZNU.6022.119.2015.SW.3 z dnia 2015-10-08 
 +  ​Prawo w biznesiedecyzja nr DSW.ZNU.6022.82.2014.SW.2 z dnia 2014-05-29 
 +  * Psychologia w biznesiedecyzja nr DSW.ZNU.6022.130.2014.2.SK z dnia 2014-06-27 
 +  * Turystyka, decyzja nr DSW.WNN.5014.79.2019.KT.3 z dnia 2019-05-28 
 +  * Zarządzanie,​ decyzja nr DSW-2-01-4001-72-06 z dnia 2007-02-02 
 + 
 +__studia drugiego stopnia__ 
 +  * Finanse ​rachunkowość, decyzja nr DSW.WNN.5014.23.2019.3.RL z dnia 2019-05-31 
 +  * Finansowo-prawny,​ decyzja nr DSW.ZNU.6022.25.2015.EK.4 z dnia 2015-04-22 
 +  ​Informatyka w biznesie, decyzja nr DSW.WNN.5014.122.2019.KT.4 z dnia 2019-07-11 
 +  ​Inżynieria zarządzania,​ decyzja nr DSW.WNN.5014.87.2019.4.IZ z dnia 2019-07-24 
 +  * Logistyka, decyzja nr MNiSW-DKN.ZNU.6022.128.2.2013.AN z dnia 2013-05-20 
 +  * Pedagogika, decyzja nr DSW.WNN.5014.198.2019.4.IZ z dnia 2019-07-24 
 +  * Zarządzanie,​ decyzja nr MNiSW-DNS-WUN-6022-13722-3/​KŁ/​11 z dnia 2011-06-22 
 + 
 +__jednolite studia magisterskie__ 
 +  * Psychologia,​ decyzja nr DSW.WNN.5014.89.2020.3.MU z dnia 2020-06-01 
 + 
 + 
 +**Wydział Studiów Stosowanych w Łodzi** 
 + 
 +__studia pierwszego stopnia__ 
 +  * Bezpieczeństwo narodowe, decyzja nr DSW-WNN.8014.69.2021.4.RL z dnia 2022-05-26 
 +  * Design w biznesie, decyzja nr DSW-WNN.8014.219.2021.KT.4 z dnia 2021-10-29 
 +  * Finanse i rachunkowość, decyzja nr DSW-WNN.8014.189.2021.4.MG/​MU z dnia 2021-09-10 
 +  ​Logistyka, decyzja nr DSW-WNN.8014.18.2021.3.RL z dnia 2022-04-27 
 +  ​Zarządzanie, decyzja nr DSW-WNN.8014.222.2021.3.MG z dnia 2021-10-19 
 + 
 +__jednolite studia magisterskie__ 
 +  * Psychologia,​ decyzja nr DSW-WNN.8014.281.2021.4.RL z dnia 2022-04-21 
 + 
 + 
 +=====Dane kontaktowe===== 
 + 
 +Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu 
 + 
 +ul. Młodzieżowa 31A, 87-100 Toruń 
 + 
 +tel. 56 66 09 200, e-mail: rektorat@wsb.torun.pl,​ www.wsb.torun.pl 
 + 
 +Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ​na Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP): /​WSBTor/​SkrytkaESP 
 + 
 +NIP: 956-19-37-370 
 + 
 +REGON: 871092619 
 + 
 + 
 +=====Ochrona danych osobowych===== 
 + 
 +Inspektor Ochrony Danych, Mateusz Potocki 
 + 
 +e-mail: iod@wsb.torun.pl 
 + 
 + 
 +=====Redakcja BIP===== 
 + 
 +Redaktor, Ewelina Murawska 
 + 
 +e-mail: ewelina.murawska@wsb.torun.pl 
 + 
 +tel. 56 66 09 208 
 + 
 + 
 +=====Udostępnianie informacji publicznej ===== 
 + 
 +Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. 2018, poz. 1330). Udostępnieniu – według trybu poniżej wskazanego – podlegają informacje stanowiące informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie ​do informacji publicznej. 
 +  
 +Udostępnianie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w powyższym terminie, WSB w Toruniu powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o nowym terminie, w jakim udostępni informację,​ nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. 
 + 
 +Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie wskazanych we wnioskuchyba że środki techniczne, którymi dysponuje Uczelnia, uniemożliwiają udostępnienie informacji w sposób i w formie określonych we wniosku. W takiej sytuacji Uczelnia powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona niezwłocznie. Jeżeli w terminie 14 dni od powiadomienia wnioskodawca nie złoży wniosku o udostępnienie ​informacji ​w sposób lub w formie wskazanych w powiadomieniu,​ postępowanie o udostępnienie informacji publicznej umarza się. 
 +  
 +Udostępnienie informacji jest bezpłatne. Jeżeli jednak w wyniku udostępnienia informacji publicznej ​na wniosek, WSB będzie musiało ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, WSB może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim wypadku WSB, w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, powiadomi wnioskodawcę o wysokości opłaty. Udostępnienie informacji zgodnie z wnioskiem następuje po upływie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy,​ chyba że wnioskodawca dokona w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępnienia informacji albo wycofa wniosek. 
 +  
 +Jak dostarczyć wniosek:  
 + 
 +Wniosek o udzielenie informacji publicznej można przekazać Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu na jeden z niżej wymienionych ​sposobów:  
 + 
 +  * przesłać pocztą na adresWyższa Szkoła Bankowa w Toruniuul. Młodzieżowa 31A87-100 Toruń;  
 +  * złożyć osobiście w Kancelarii Senatu, ul. Młodzieżowa 31A87-100 Toruń, pok. 205
 +  * przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: rektorat@wsb.torun.pl;​ 
 + 
 +Wniosek powinien zawierać oznaczenie wnioskodawcy,​ oczekiwany zakres informacji objętych wnioskiem, oczekiwany sposób udostępnienia informacji wnioskodawcy. Od decyzji odmawiającej udostępnienia informacji publicznej przysługuje wnioskodawcy prawo wniesienia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy. 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +=====Polityka antykorupcyjna ===== 
 + 
 +Działając na podstawie § 24 Statutu WSB w Toruniu Senat Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu Uchwałą nr 14/2020 z dnia 11 lutego 2020 roku uchwalił Politykę Antykorupcyjną Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. 
 + 
 +{{ :​torun:​polityka_antykorupcyjna.pdf |Polityka antykorupcyjna}} 
 + 
 + 
 + 
 +=====Egzaminy dyplomowe w czasie pandemii KORONAWIRUSA===== 
 + 
 +W związku z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się wirusa SARS-COV-2 Rektor Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu w dniu 10 maja 2021 roku wydał nowe **zarządzenie w sprawie przeprowadzenia egzaminów dyplomowych ​za pomocą środków komunikacji elektronicznej**.  
 + 
 +Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania. 
 + 
 +Z dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia traci moc Zarządzenie Rektora nr 4/2021. 
 + 
 +{{ :​torun:​z_r_29_2021_egzaminy_dyplomowe_covid_nowe.pdf |Zarządzenie Rektora nr 29/2021 - obowiązujące ​do 30.09.2021 r.}} 
 + 
 +{{ :​torun:​zarzadzenie_rektora_egzaminy_dypl_on-line.pdf |Zarządzenie Rektora nr 4/2021 - uchylone}} 
 + 
 +{{ :​torun:​zarzadzenie_rektora_egzaminy_on-line_nowe.pdf |Zarządzenie Rektora nr 51a/2020 - uchylone}} 
 + 
 + 
 +{{ :​torun:​zarzadzenie_rektora_egzaminy_on-line.pdf |Zarządzenie Rektora nr 34/2020 - uchylone}} 
 + 
 + 
 +{{ :​torun:​zarzadzenie_rektora_weryfikacja_tozsamosci_egzaminy_dyplomowe.pdf |Zarządzenie Rektora nr 42/2020 zmieniające zarządzenie nr 34/2020 - uchylone}} 
 + 
 + 
 +=====Zasady weryfikacji efektów uczenia się w czasie pandemii KORONAWIRUSA===== 
 + 
 +W związku z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się wirusa SARS-COV-2 Rektor Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu w dniu 24 czerwca 2020 roku wydał zarządzenie w sprawie ​**zasad weryfikacji efektów uczenia ​się w okresie prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia ​na odległość** w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu 
 + 
 +{{ :​torun:​zarzadzenie_rektora_efekty_uczenia_sie_on-line.pdf |Zarządzenie Rektora nr 40/2020}} 
 + 
 + 
 + 
 + 
  
torun.1403856050.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/06/27 10:00 przez to_bkluba