Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
torun [2014/06/25 16:50] to_bkluba |
torun [2019/05/22 09:50] to_emurawska |
||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ====== | ====== Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ====== | ||
- | //**Wyższa Szkoła Bankowa to pierwsza w Toruniu niepubliczna uczelnia biznesowa**.// | + | ==**Dane o Uczelni**== |
- | //Od 1998 roku kształci studentów na kierunkach o charakterze ekonomicznym, gospodarczym i finansowym. Kilkunastoletni dorobek to świadectwo nie tylko stabilnej pozycji, ale profesjonalnej kadry oraz wypracowanych metod dydaktycznych. | ||
- | Aby przetrwać w warunkach gwałtownie zmieniającego się środowiska biznesowego, Wyższa Szkoła Bankowa przygotowała wraz z amerykańskim partnerem Franklin University program **Master of Business Administration.**// | ||
- | |||
- | **Co nas wyróżnia:** | ||
- | |||
- | |||
- | * **biznesowo sprofilowana oferta kierunków** studiów (Zarządzanie, Finanse i Rachunkowość) uzupełniona o praktyczne kierunki o dużym potencjale rynkowym (Turystykę i Rekreację, Bezpieczeństwo Wewnętrzne); | ||
- | * **oferta dostosowana do potrzeb** związanych z rozwojem kompetencji zawodowych na każdym etapie kariery w ramach kształcenia ustawicznego (lifelong learning), a co za tym idzie – rozwój oferty studiów I stopnia, II stopnia, studiów podyplomowych; | ||
- | * **praktyczny charakter studiów** – podstawą nauki w uczelni biznesu jest umiejętne, dynamiczne łączenie teorii i praktyki, dlatego do uczestnictwa w projektowaniu programów studiów zapraszani są przedsiębiorcy, a w procesie kształcenia wykorzystywane są innowacyjne technologie i praktyczne formy zaliczeń i egzaminów; | ||
- | * **wsparcie przedstawicieli świata biznesu** i ich obecność na zajęciach, wykładach gościnnych i targach pracy; | ||
- | * **wprowadzenie do programu studiów zajęć i form kształcenia ukierunkowanych na rozwój umiejętności planowania kariery zawodowej,** komunikacji interpersonalnej, identyfikacji i analizy danych, koordynacji projektów oraz krytycznego i kreatywnego myślenia; | ||
- | * ** możliwość wymiany doświadczeń** pozwalająca na uzupełnienie treści zajęć o praktyczne przykłady nawiązujące do realnych wyzwań, które studenci napotykają w swojej pracy zawodowej; | ||
- | * **tworzenie platformy do nawiązywania sieci relacji zawodowych** pomiędzy studentami, które dają możliwość wymiany informacji na temat ofert pracy i sposobów podnoszenia kwalifikacji; | ||
- | * **bogata oferta działań dodatkowych** wspierających studentów i absolwentów w zakresie wejścia na rynek pracy i funkcjonowania na nim: pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe, oferty stażu oraz praktyk krajowych i zagranicznych, a także specjalistyczne szkolenia; | ||
- | * **praktyczne i profesjonalne podejście do obsługi administracyjnej studentów**, zaczerpnięte z rozwiązań biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju form internetowych; | ||
- | * **uznanie studenta i jego potrzeb za punkt wyjścia do kształtowania oferty**, programów studiów i sposobu obsługi, co przejawia się w otwartości na opinie studentów dotyczące uczelni oraz w ciągłym monitorowaniu losów absolwentów. | ||