Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja Nowa wersja | Poprzednia wersja Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
dsw:jakosc-ksztalcenia:wss [2020/12/21 12:34] dsw_molszewska |
dsw:jakosc-ksztalcenia:wss [2022/04/11 14:28] dsw_molszewska |
||
---|---|---|---|
Linia 5: | Linia 5: | ||
**Bezpieczeństwo Narodowe** | **Bezpieczeństwo Narodowe** | ||
+ | |||
+ | Uchwała nr 509/2021 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 24 czerwca 2021 {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:dec._pka_bn_2021.pdf |zobacz dokument}} | ||
Uchwała nr 250/2015 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 23 kwietnia 2015 {{ :dsw:bezpieczenstwo_narodowe_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} | Uchwała nr 250/2015 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 23 kwietnia 2015 {{ :dsw:bezpieczenstwo_narodowe_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} | ||
Linia 19: | Linia 21: | ||
**Geodezja i kartografia** | **Geodezja i kartografia** | ||
+ | |||
+ | Uchwała nr 145/2022 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 10 marca 2022 r. {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka_gik_uchwala.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | |||
+ | raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_dsw_gik.t.pdf |zobacz dokument}} | ||
Uchwała nr 6/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 21 stycznia 2016{{ :dsw:geodezja_i_kartografia.pdf |zobacz dokument}} | Uchwała nr 6/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 21 stycznia 2016{{ :dsw:geodezja_i_kartografia.pdf |zobacz dokument}} | ||
---- | ---- | ||
+ | **Informatyka** | ||
+ | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_info_1.t.pdf |raport samooceny}} | ||
+ | ---- | ||
+ | **Media kreatywne: game design, animacja 3D i efekty specjalne** | ||
+ | |||
+ | uchwała PKA {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka-_pozytywna_ocena_kierunku_media_kreatywne__game_desing_animacje_efekty_specjalne_.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | |||
+ | raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_mk1_t.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | ---- | ||
**Pedagogika** | **Pedagogika** | ||
- | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | + | Uchwała nr 73/2022 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 10 lutego 2022 r. {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka_-_pozytywna_ocena_pedagogika_uchwala_prezydium_.pdf |zobacz dokument}} |
+ | |||
+ | raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_ped_1_t.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | Uchwała nr 220/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 19 maja 2016{{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | ||
---- | ---- | ||
**Pedagogika specjalna** | **Pedagogika specjalna** | ||
- | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_specjalna_i_i_iist..pdf |zobacz dokuemnt}} | + | |
+ | Uchwała nr 219/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 19 maja 2016{{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_specjalna_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | ||
---- | ---- | ||
Linia 37: | Linia 56: | ||
**raport samooceny** {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_samooceny_sz-dn._13.11.2018-skompresowany.pdf |zobacz dokument}} | **raport samooceny** {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_samooceny_sz-dn._13.11.2018-skompresowany.pdf |zobacz dokument}} | ||
- | ** uchwała PKA ** {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka_uchwala_szn.pdf |zobacz dokument}} | + | Uchwała nr 879/2019 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 28 listopada 2019 {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka_uchwala_szn.pdf |zobacz dokument}} |
Uchwała nr 32/2020 Senatu Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z 11 marca 2020 r.w sprawie zaprzestania prowadzenia rekrutacji studia pierwszego stopnia na kierunku Sztuki nowoczesne - Design now! {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:us_32_20_zaprzestanie_rekrutacji_szn.pdf |zobacz dokument}} | Uchwała nr 32/2020 Senatu Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z 11 marca 2020 r.w sprawie zaprzestania prowadzenia rekrutacji studia pierwszego stopnia na kierunku Sztuki nowoczesne - Design now! {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:us_32_20_zaprzestanie_rekrutacji_szn.pdf |zobacz dokument}} | ||
Linia 50: | Linia 69: | ||
**Bezpieczeństwo Narodowe** | **Bezpieczeństwo Narodowe** | ||
- | {{ :dsw:bezpieczenstwo_narodowe_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} | + | Raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:bn_raportsamooceny.t.pdf |zobacz}} |
+ | |||
+ | Uchwała nr 250/2015 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 23 kwietnia 2015 {{ :dsw:bezpieczenstwo_narodowe_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} | ||
---- | ---- | ||
Linia 56: | Linia 77: | ||
**Dziennikarstwo i komunikacja społeczna** | **Dziennikarstwo i komunikacja społeczna** | ||
- | {{ :dsw:dziennikarstwo_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} | + | Uchwała nr 693/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 8 grudnia 2016{{ :dsw:dziennikarstwo_i_i_iist.pdf |zobacz dokument}} |
---- | ---- | ||
+ | **Media kreatywne: projektowanie gier i animacji** | ||
+ | raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_mk2_t.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | ---- | ||
**Pedagogika** | **Pedagogika** | ||
- | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | + | Uchwała nr 73/2022 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 10 lutego 2022 r. {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pka_-_pozytywna_ocena_pedagogika_uchwala_prezydium_.pdf |zobacz dokument}} |
+ | |||
+ | raport samooceny {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_ped_2_t.pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | |||
+ | Uchwała nr 220/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 19 maja 2016 {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | ||
---- | ---- | ||
**Pedagogika specjalna** | **Pedagogika specjalna** | ||
- | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_specjalna_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | + | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_ped_spec_2.t.pdf |raport samooceny}} |
+ | |||
+ | Uchwała nr 219/2016 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 19 maja 2016{{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:pedagogika_specjalna_i_i_iist..pdf |zobacz dokument}} | ||
+ | ---- | ||
+ | ====Studia jednolite magisterskie==== | ||
+ | ---- | ||
+ | **Pedagogika specjalna** | ||
+ | {{ :dsw:jakosc-ksztalcenia:raport_ped_specjalna_jsm_praktyczny.t.pdf |raport samooceny}} |