**ZAPYTANIE O CENĘ nr 09/REK/2022** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji Wydawnictwa Taylor & Francis Group w ramach kolekcji SSH Library 2023 udostępnionych w systemie on-line przez okres 6 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: do 19 grudnia 2022 r. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl z dopiskiem: dot. zapytania ofertowego nr 09/REK/2022. {{ :poznan:zapytanie_o_cene_09_rek_2022_tf_6mcy.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_09_rek_2022_tf_6_mcy.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ nr 08/REK/2022** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji udostępnionych w systemie on-line przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: do 19 grudnia 2022 r. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl z dopiskiem: dot. zapytania ofertowego nr 08/REK/2022. {{ :poznan:wzor_oferty_08_rek_2022.docx |}} {{ :poznan:zapytanie_o_cene_08_rek_2022_pwn.doc |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ nr 07/REK/2022** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji udostępnionych w systemie on-line przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: do 19 grudnia 2022 r. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl z dopiskiem: dot. zapytania ofertowego nr 07/REK/2022. {{ :poznan:wzor_oferty_07_rek_2022.docx |}} {{ :poznan:zapytanie_o_cene_07_rek_2022_ebiblio.doc |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji Wydawnictwa PWN udostępnionych w systemie on-line w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 07/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 17 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 07/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_07_rek_2021-1.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_07_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zdalnego dostępu dla nielimitowanej liczby jednoczesnych użytkowników do Systemu Informacji Prawnej Lex Akademia oraz modułów: Informator Prawno-Gospodarczy, Czasopisma On-line, Monografie i Komentarze przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 06/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 14 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 06/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_06_rek_2021.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_06_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji udostępnionych w systemie on-line przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 05/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 14 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 05/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_05_rek_2021.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_05_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp do elektronicznych wersji publikacji Wydawnictwa Taylor & Francis Group w ramach kolekcji SSH Library 2022 udostępnionych w systemie on-line przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 04/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 17 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 04/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_04_rek_2021.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_04_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego autoryzowany dostęp do licencjonowanych zasobów elektronicznych Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu przez okres 12 miesięcy w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 03/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 16 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 03/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_03_rek_2021.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_03_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy zakupu i użytkowania oprogramowania umożliwiającego zdalny dostęp dla nieograniczonej liczby równoległych użytkowników do Systemu Informacji Prawnej Legalis oraz 250 równoległych dostępów do Legalis Administracja w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 02/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 16 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 02/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_02_rek_2021.docx |}} {{ :poznan:wzor_oferty_02_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZAPYTANIE O CENĘ** Zapytanie o cenę dotyczy użytkowania elektronicznych wersji publikacji udostępnionych w systemie on-line w związku z przyznaniem Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu dotacji na zadania związane ze stwarzaniem studentom i doktorantom będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udział w procesie kształcenia w zakresie określonym w art. 365 ust. 6 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.) **Znak referencyjny sprawy:** 01/REK/2021 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: __do 8 grudnia 2021 r.__ 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan z podpisem) na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:**anna.malinowska@wsb.poznan.pl** z dopiskiem: //dot. zapytania ofertowego nr 01/REK/2021// Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy. **Informacji dotyczących niniejszego zapytania udziela:** Anna Malinowska, tel. 061 655 33 77, e-mail: anna.malinowska@wsb.poznan.pl {{ :poznan:zapytanie_o_cene_01_rek_2021_.doc |}} {{ :poznan:wzor_oferty_01_rek_2021.docx |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA miniPORTAL – portalu do składania ofert w postępowaniu ZP/01/2021 ** W związku z tym, iż postępowanie o udzielenie zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych nr ref. ZP/01/2021 prowadzone jest przy wykorzystaniu portalu miniPORTALu/ ePUAPu, publikujemy instrukcję użytkownika miniPORTAL – instrukcja dostępna jest także na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją użytkownika. Informacje dotyczące sposobu komunikacji w niniejszym postępowaniu oraz informacje o sposobie przygotowania i złożenia oferty zawarte są w SWZ. {{ :poznan:instrukcja_uzytkownika_miniportal-epuap-1.pdf |}} ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). Wartość zamówienia jest mniejsza niż progi unijne. **Przedmiot zamówienia:** Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (w tym koncepcji wielobranżowej) oraz wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach rewitalizacji obszaru u zbiegu ulic Ratajczaka i Kościuszki, w tym remoncie dwóch zabytkowych kamienic przy ulicy Ratajczaka w kontekście stworzenia Centrum Kształcenia Przedsiębiorczości Społecznej, na dz. nr 2/3, 2/5 i 2/6, ark. 46, obręb Poznań, położonej w Poznaniu przy ul. Kościuszki i ul. Ratajczaka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym wraz ze wszystkimi załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy znajduje się w dokumentacji przetargowej, w szczególności w projekcie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi i roboty budowlane opisane wg Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 usługi architektoniczne i podobne 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71223000-7 usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71242000-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71251000-2 usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71315000-9 usługi budowlane 71318100-1 usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych 71326000-9 dodatkowe usługi budowlane 71327000-6 usługi projektowania konstrukcji nośnych 71332000-4 geotechniczne usługi inżynieryjne 71351914-3 usługi archeologiczne 71420000-8 architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71321000-4 usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45113000-2 roboty na placu budowy 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków 45211350-7 roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45212340-1 roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45212350-4 budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45262300-4 betonowanie 45262500-6 roboty murarskie i murowe 45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45410000-4 tynkowanie 45442100-8 roboty malarskie 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych **Data ogłoszenia:** 22.04.2021 **Termin składania ofert:** 12 maja 2021, do godz. 12:00 **Dokumenty postępowania:** {{ :poznan:ogloszenie_o_zamowieniu_opublikowane.pdf |}} {{ :poznan:swz_ref.zp_01_2021.pdf |}} {{ :poznan:swz_z1_pfu_2.pdf |}} {{ :poznan:pfu.1_dokumenty_formalno-prawne_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.1_architektura_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.2_instalacje_elektryczne_i_teletechniczne_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.3_instalacje_sanitarne_wentylacji_i_klimatyzacji_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.4_konstrukcja_i_ekspertyza_techniczna_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.5_koncepcja_aranzacji_wnetrz_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.3_ekspertyza_pozarowa_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.4_badania_mykologiczne_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.5_program_prac_konserwatorskich_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.6_opinia_geotechniczna_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.7_mapa_do_celow_projektowych_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.8_mapa_ewidencyjna_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.9_wypis_z_rejestru_gruntow_2.rar |}} {{ :poznan:pfu.10_wniosek_o_wycinke_2.rar |}} {{ :poznan:swz_z2_wzor_umowy.pdf |}} {{ :poznan:umowa_z6_zasady_rozliczen_robot_2.pdf |}} {{ :poznan:umowa_z6_tabela_a_2.pdf |}} {{ :poznan:swz_z3_hrf_2.xlsx |}} {{ :poznan:swz_z4_oswiadczenie_wykluczenie_warunki_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z5_os-wiadczenie_innego_podmiotu_wykluczenie_warunki_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z6_zobowiązanie_innych_podmioto-w_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z7_formularz_ofertowy_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z8a_wykaz_dokumentacji_projektowych_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z8b_wykaz_robo-t_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z9a_wykaz_oso-b_projektant_koordynator_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z9b_wykaz_oso-b_kierownik_budowy_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z9c_wykaz_oso-b_kierownik_prac_konserwatorskich_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z10a_dos-wiadczenie_kierownika_2.docx |}} {{ :poznan:swz_z10b_dos-wiadczenie_projektant_koordynator_2.docx |}} //Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pt. „Rewitalizacja obszaru u zbiegu Ratajczaka, Kościuszki w Poznaniu, w tym remont dwóch zabytkowych kamienic przy ul. Ratajczaka w kontekście stworzenia Centrum Kształcenia Przedsiębiorczości Społecznej nr RPWP.09.02.01-30-0001/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego” Działania 9.2. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, przemysłowych i powojskowych” Poddziałania 9.2.1. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.”// --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **INFORMACJA O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Informujemy, iż dokonano zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Szczegóły w poniższym dokumencie. {{ :poznan:zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu.pdf |}} --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **PYTANIA I ODPOWIEDZI DO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Zamawiający informuje, że w dniu 29.04.2021 wpłynęło zapytanie/wniosek dotyczący treści SWZ. Treść pytania wraz z odpowiedzią opublikowane zostają poniżej. {{ :poznan:informacja_o_pytaniu_do_swz_i_odpowiedz-_29.04.21.pdf |}} -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZMIANA SWZ** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Zamawiający informuje, że w dniu 05.05.2021 wpłynęło zapytanie/wniosek dotyczący treści SWZ. Treść pytania wraz z odpowiedzią, informacja o zmianie SWZ, SWZ zmieniona oraz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia opublikowane zostają poniżej. W SWZ **DOKONANO KOREKTY NUMERU NIP ZAMAWIAJĄCEGO, PODANEGO W ROZDZIALE DOT. WADIUM ORAZ TERMINU SKŁADANIA OFERT I TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ**. **Termin składania ofert został wydłużony do 19.05.2021, godz. 12:00.** {{ :poznan:informacja_o_pytaniu_do_swz_i_odpowiedz-_05.05.21.pdf |}} {{ :poznan:zmiana_swz_z_dnia_05.05.2021_roku.pdf |}} {{ :poznan:swz_ref.zp_01_2021_zmieniona.pdf |}} {{ :poznan:ogloszenie_o_zmianie_05.05.2021_1.pdf |}} {{ :poznan:ogloszenie_o_zmianie_05.05.2021_2.pdf |}} --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **PYTANIA I ODPOWIEDZI DO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Zamawiający informuje, że w dniu 04.05.2021 wpłynęło zapytanie/wniosek dotyczący treści SWZ. Treść pytania wraz z odpowiedzią opublikowane zostają poniżej. {{ :poznan:informacja_o_pytaniu_do_swz_i_odpowiedz-_04.05.21.pdf |}} - - --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** {{ :poznan:oswiadczenie_o_kwocie_informacja_na_www.pdf |}} - - - - - - --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Zamawiający w dniu 19 maja 2021 r. o godz. 12:30 dokonał otwarcia ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Informacja z sesji otwarcia ofert oraz wykaz złożonych ofert dostępna jest w załączonych dokumentach. {{ :poznan:informacja_z_sesji_otwarcia_ofert_19.05.2021.pdf |}} {{ :poznan:wykaz_ofert_zalacznik_do_informacji_z_sesji_otwarcia_ofert_19.05.2021.pdf |}} - - --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY** **Znak referencyjny sprawy:**** ZP/01/2021** Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający publikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. {{ :poznan:informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_14.06.2021.pdf |}} . . . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **Znak referencyjny sprawy:** ZP/01/2020 **Zamawiający:** Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu **Tryb udzielenia zamówienia:** przetarg nieograniczony. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. **Przedmiot zamówienia:** Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (w tym koncepcji wielobranżowej) oraz wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach rewitalizacji obszaru u zbiegu ulic Ratajczaka i Kościuszki, w tym remoncie dwóch zabytkowych kamienic przy ulicy Ratajczaka w kontekście stworzenia Centrum Kształcenia Przedsiębiorczości Społecznej, na dz. nr 2/3, 2/5 i 2/6, ark. 46, obręb Poznań, położonej w Poznaniu przy ul. Kościuszki i ul. Ratajczaka. Zakres zamówienia obejmuje usługi i roboty budowlane opisane wg Wspólnego Słownika zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane 71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 usługi architektoniczne i podobne 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71223000-7 usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71242000-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71251000-2 usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 71315000-9 usługi budowlane 71318100-1 usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych 71326000-9 dodatkowe usługi budowlane 71327000-6 usługi projektowania konstrukcji nośnych 71332000-4 geotechniczne usługi inżynieryjne 71351914-3 usługi archeologiczne 71420000-8 architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71321000-4 usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45113000-2 roboty na placu budowy 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków 45211350-7 roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45212340-1 roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 45212350-4 budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45262300-4 betonowanie 45262500-6 roboty murarskie i murowe 45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45410000-4 tynkowanie 45442100-8 roboty malarskie 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych **Data ogłoszenia:** 30.12.2020 **Termin składania ofert:** 19 stycznia 2021 r. do godz. 11:00 **Załączniki:** {{ :poznan:ogloszenie_bzp.pdf |}} {{ :poznan:siwz_ref.zp_01_2020.pdf |}} {{ :poznan:siwz_z1_pfu.pdf |}} {{ :poznan:pfu.1_dokumenty_formalno-prawne.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.1_architektura.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.2_instalacje_elektryczne_i_teletechniczne.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.3_instalacje_sanitarne_wentylacji_i_klimatyzacji.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.4_konstrukcja_i_ekspertyza_techniczna.rar |}} {{ :poznan:pfu.2.5_koncepcja_aranzacji_wnetrz.rar |}} {{ :poznan:pfu.3_ekspertyza_pozarowa.rar |}} {{ :poznan:pfu.4_badania_mykologiczne.rar |}} {{ :poznan:pfu.5_program_prac_konserwatorskich.rar |}} {{ :poznan:pfu.6_opinia_geotechniczna.rar |}} {{ :poznan:pfu.7_mapa_do_celow_projektowych.rar |}} {{ :poznan:pfu.8_mapa_ewidencyjna.rar |}} {{ :poznan:pfu.9_wypis_z_rejestru_gruntow.rar |}} {{ :poznan:pfu.10_wniosek_o_wycinke.rar |}} {{ :poznan:siwz_z2_wzor_umowy_rb.pdf |}} {{ :poznan:umowa_z6_zasady_rozliczen_robot.pdf |}} {{ :poznan:umowa_z6_tabela_a.pdf |}} {{ :poznan:siwz_z3_hrf.xlsx |}} {{ :poznan:siwz_z4_oswiadczenie_warunki.docx |}} {{ :poznan:siwz_z5_oswiadczenie_wykluczenie.docx |}} {{ :poznan:siwz_z6_zobowiazanie_innych_podmiotow.docx |}} {{ :poznan:siwz_z7_oswiadczenie_grupa_kapitalowa.docx |}} {{ :poznan:siwz_z8a_wykaz_dokumentacji_robot.docx |}} {{ :poznan:siwz_z8b_wykaz_robot.docx |}} {{ :poznan:siwz_z9a_wykaz_osob_projektant.docx |}} {{ :poznan:siwz_z9b_wykaz_oso-b__kierownik_budowy.docx |}} {{ :poznan:siwz_z9c_wykaz_oso-b_kierownik_prac_konserwatorskich.docx |}} {{ :poznan:siwz_z10_formularz_oferty.docx |}} {{ :poznan:siwz_z11_doswiadczenie_kierownika.docx |}} //Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pt. „Rewitalizacja obszaru u zbiegu Ratajczaka, Kościuszki w Poznaniu, w tym remont dwóch zabytkowych kamienic przy ul. Ratajczaka w kontekście stworzenia Centrum Kształcenia Przedsiębiorczości Społecznej nr RPWP.09.02.01-30-0001/17-00 w ramach Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego” Działania 9.2. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, przemysłowych i powojskowych” Poddziałania 9.2.1. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.”// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- **ZMIANA SIWZ** Zamawiający informuje, że w dniu 08.01.2021 wpłynęło zapytanie/wniosek dotyczący treści SIWZ. Treść pytania wraz z odpowiedzią, informacja o zmianie SIWZ, SIWZ zmieniona, załączniki nr 9b oraz 11 do SIWZ zmienione oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane zostają poniżej. Termin składania ofert został **wydłużony do 22.01.2021, godz. 11:00.** **Załączniki:** {{ :poznan:informacja_o_pytaniu_do__siwz_odpowiedz_12.01.2021.pdf |}} {{ :poznan:zmiana_siwz_12.01.2021.pdf |}} {{ :poznan:ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_12.01.2021.pdf |}} {{ :poznan:siwz_ref.zp_01_2020_zmieniona_12.01.2021.pdf |}} {{ :poznan:siwz_z9b_wykaz_osob_kierownik_budowy_zmieniony_12.01.2021.docx |}} {{ :poznan:siwz_z11_doswiadczenie_kierownika_zmieniony_12.01.2021.docx |}} ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ **INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT** Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający publikuje informację z sesji otwarcia ofert. **Załączniki:** {{ :poznan:informacja_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf |}} {{ :poznan:wykaz_ofert_zalacznik_do_informacji_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf |}} ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ **INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY** Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający publikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. **Załącznik:** {{ :poznan:informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf |}} ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ **INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA** Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający publikuje informację o unieważnieniu postępowania. **Załącznik:** {{ :poznan:informacja_unieważnienie_postępowania.pdf |}} {{ :poznan:ogloszenie_o_unieważnieniu_opublikowane.pdf |}}